شناخت مخاطب بازار هدف

مسیر بازاریابی محتوایی | پادکست چهارم فانوس محتوا



دانلود

قسمت چهارم : شناخت مخاطب بازار هدف

تا زمانی که درک درستی از شناخت مخاطب بازار هدف  که قراره براشون تولید محتوا کنیم، نداشته باشیم نمی‌توانیم اونجور که بایست و شایست هست براشون تولید محتوا کنیم و پیام کسب و کارمون رو بهشون انتقال بدیم
سلام
من محمد مهاجر استراتژیست محتوا در چهارمین پادکست فانوس محتوا به این موضوع یعنی شناخت مخاطب بازار هدف برای کسب و کار خودمون بصورت اختصاصی گفتگو خواهم کرد

فانوس محتوا پادکستی هست که در هر فصل به یکی از موضوعات مهم بازاریابی محتوایی پرداخته میشه.

این فصل اختصاص داره به مسیر بازاریابی محتوایی که ما در هر قسمت به یکی از مراحل، سفر می‌کنیم و من تجربیات خودم را چراغ راهی برای شما عزیزان در پیمایش این مسیر قرار می دهم.

این پادکست مناسب تولیدکندگان محتوا،کارشناسان  محتوا ، بازاریابان محتوا و همچنین علاقه مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ هست که بصورت هفتگی منتشر میشه و شما می تونید پادکست فانوس محتوا  را از طریق سایت من و یا اپلیکیشن های پادگیر، مثل کست باکس، شنتو، گوگل پادکست و یا کانال تلگرام بشنوید و من را دنبال کنید.

لطفا نظرات خودتون را در مورد این پادکست به من برسونید بهترین راه اینه که هر جا این پادکست را  میشنوید کامنت بزارید بهترین اپلیکیشن های پادگیر کست باکس،شنتو و گوگل پادکسته که توی شبکه های اجتماعی هم میتونید با من در ارتباط باشید نشانی ما در سایت و اینستاگرم و تلگرام mohammadmohajer.ir هست.

اگر فکر می کنید مطالب این پادکست می تونه برای کسی مفید باشه لطفا لینکش را براش بفرستن و کمک کنید به بیشتر شنیده شدن این پادکست. موضوعاتی که توی پادکست مطرح میشه همینجا تموم نمیشه و ایده های جذاب تولید محتوا را می تونید از صفحه اینستاگرام من پیگیری کنید

موضوعات مرتبط  استراتژی بازآفرینی محتوا

دانلود قالب پرسونای مخاطب