مسیر بازاریابی محتوایی | پادکست اول فانوس

مسیر بازاریابی محتوایی | پادکست اول فانوس محتوا



دانلود

قسمت اول : بازاریابی محتوایی چیست؟ 

امروزه با رشد تکنولوژی و فضای مجازی و حرکت کسب و کارها به سمت دیجیتالی شدن، اهمیت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا برکسی پوشیده نیست.
تولید محتوا به تنهایی نمیتونه جوابگویی همه نیازهای بازاریابی ما باشه و ما نیازمند یک مدل از بازاریابی هستیم که بتونه پاسخگوی نیاز مشتریان و بازار هدفمون باشه.

اینجاست که  ما از مدل بازاریابی محتوایی استفاده می کنیم
اصلا بازاریابی محتوایی چی هست و چطور می تونه باعث رشد و توسعه کسب و کارمون در فضای دیجیتال بشه؟
سلام من محمد مهاجر هستم و شما به اولین پادکست فانوس گوش می کنید

فانوس محتوا پادکستی هست که باهم در هر قسمت به یک مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی سفر می‌کنیم و من تجربیات خودم را چراغ راهی برای شما عزیزان در پیمایش این مسیر قرار می دهم.

این پادکست بصورت هفتگی منتشر میشه و شما می تونید پادکست فانوس محتوا را از اپلیکیشن های پادگیر، مثل کست باکس، شنتو، گوگل پادکست و یا از طریق سایت و یا کانال تلگرام بشنوید و دنبال کنید.
در این قسمت به تعریف بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای کسب و کار می‌پردازم با من همراه باشید.

لطفا نظرات خودتون را در مورد این پادکست به من برسونید بهترین راه اینه که هر جا این پادکست را  میشنوید کامنت بزارید بهترین اپلیکیشن های پادگیر کست باکس،شنتو و گوگل پادکسته
توی شبکه های اجتماعی هم میتونید با من در ارتباط باشید نشانی ما در سایت و اینستاگرم و تلگرام
mohammadmohajer.ir
هست
اگر فکر می کنید مطالب این پادکست می تونه برای کسی مفید باشه لطفا لینکش را براش بفرستن و کمک کنید به بیشتر شنیده شدن این پادکست.
موضوعاتی که توی پادکست مطرح میشه همینجا تموم نمیشه و ایده های جذاب تولید محتوا را می تونید از صفحه اینستاگرام من پیگیری کنید

موضوعات مرتبط  استراتژی بازآفرینی محتوا

[mailerlite_form form_id=1]