13 خط قرمز بازاریابی محتوایی در سال 1400
در این فیلم آموزشی که در سایت آپارات هم منتشر کردم بر اساس تجربیات خودم در حوزه بازاریابی محتوایی به 13 اشتباه و رویکرد غلط در سال جدید اشاره کرده ام.
برای موفقیت در بازاریابی محتوایی باید قبل از هر اقدامی خط قرمز های خود را مشخص کرد و این کار باعث می شود که در طولانی مدت از هدف اصلی خود و همچنین ماموریت بازاریابی محتوایی خود در امان باشید
با رعایت این خط قرمزها یک بازاریابی محتوایی اثربخش برای کسب و کار خود در سال جدید داشته باشید.
دانلود فایل خط قرمز محتوایی
مشاهده ویدئویی
7 استراتژی بازاریابی محتوایی در سال 2021
محمد مهاجر
محمد مهاجر هستم استراتژیست محتوا .
عاشق مطالعه، تحقیق و پژوهش درحوزه بازاریابی محتوا هستم و کمک میکنم تا کسب و کارها مسیر رشد و توسعه لازم را برای رسیدن بازار هدفشان را به خوبی طی کنند.
مطالب مرتبط
جستجو
دستهها
- ابزارهای محتوایی
- استراتژی محتوا
- استراتژی های بازاریابی محتوایی
- استراتژیست محتوا
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی محتوایی
- پادکست فانوس محتوا
- پادکست های محتوایی
- تجربه های محتوایی
- تولید محتوا
- چک لیست ها
- دانلودها
- دیجیتال مارکتینگ
- رژیم های محتوایی
- کتاب ها
- کسب و کار
- مجله بازاریابی محتوایی
- مقالات محتوایی
- نقشه سفر مشتری