
سندرم دید تونلی در بازاریابی | اپیزود دوم پادکست عینک بازاریابی
دانلود پادکست
🎙️ اپیزود دوم پادکست عینک بازاریابی منتشر شد!
🌀 دید تونلی در تصمیمگیریهای بازاریابی
آیا تا حالا شده توی بازاریابی انقدر روی یه ایده یا عدد تمرکز کنیم که بقیهی تصویر رو نبینیم؟
توی این اپیزود درباره یکی از رایجترین خطاهای شناختی صحبت میکنم: «دید تونلی»؛ همون حالتی که باعث میشه فقط به یه مسیر فکر کنیم و فرصتهای بهتر رو نادیده بگیریم.
با مثالهای واقعی، راهکارهای کاربردی، و یه لحن خودمونی، کمک میکنم تا تصمیمهای بازاریابیت دقیقتر و بازتر بشه
👂 گوش بده و اگه برات مفید بود با دوستات به اشتراک بذار 🌱


