سندرم نزدیک بینی در بازاریابی | اپیزود اول پادکست عینک بازاریابی



دانلود پادکست


🎙️ اپیزود اول پادکست عینک بازاریابی منتشر شد!

🔍 سندرم نزدیک‌بینی بازاریابی؛ وقتی فقط نوک بینی‌مونو می‌بینیم…

فصل اول پادکست عینک بازاریابی به خطاهای دید در بازاریابی تعلق داره

تو این قسمت قراره بریم سراغ یه درد پنهان توی دنیای بازاریابی؛

وقتی برندها فقط دنبال فروش سریعن و هیچ دید بلندمدتی ندارن.


سندرم نزدیک‌بینی بازاریابی همون جاییه که استراتژی می‌میره و همه‌چی می‌شه فقط تبلیغ، تخفیف و فروش!


💡 تو این اپیزود با مثال‌های واقعی، نشونه‌های این سندرم، و راهکارهایی برای درمونش آشنا می‌شی.

با یه لحن صمیمی و کاربردی، هم برای بازاریاب‌ها، هم برای صاحبان کسب‌وکار!

👂 بشنو، فکر کن، و اگر برات مفید بود، به اشتراک بذار 🌱


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا