تعصب یا انعطاف در بازاریابی | اپیزود سوم پادکست عینک بازاریابی



دانلود پادکست

 


🎙️ اپیزود سوم – تعصب یا انعطاف؟

چرا روش‌هایی که قبلاً جواب داده، الان شاید جواب نده!

آیا هنوز به همون روش‌هایی وفاداری که یه روزی برات جواب داده بودن؟

آیا فکر می‌کنی چون قبلاً یه کمپین نتیجه خوبی داد، الان هم حتماً می‌ده؟

شاید وقتشه یکم فاصله بگیری و از خودت بپرسی:

تعصبه یا تجربه؟ انعطاف داری یا درجا می‌زنی؟

در اپیزود سوم پادکست عینک بازاریابی، به یکی از خطرناک‌ترین دام‌های ذهنی در دنیای مارکتینگ می‌پردازیم:

تعصب به موفقیت‌های گذشته.

✅ با مثال‌های واقعی

✅ با نگاه استراتژیک

✅ و با دعوت به نگاهی نو به شرایط متغیر بازار

اگه نمی‌خوای اسیر گذشته‌ی موفق خودت باشی، این اپیزود برای توئه.


 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا