وبینار کامل معرفی بوم مدل بازاریابی محتوایی
بوم مدل بازاریابی محتوایی بهعنوان یک استراتژی جامع در بازاریابی، به شرکتها و سازمانها کمک میکند تا از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبان خود، روابط محترمانه و طولانیمدت با آنها برقرار کنند. این رویکرد در طول زمان به تأثیر مثبتی بر روی افزایش ترافیک وبسایت، افزایش برندسازی سازمان، افزایش نفوذ در بازار و افزایش فروش منجر میشود.
در این وبینار آموزشی به معرفی بوم مدل بازاریابی محتوایی پرداخته میشود که بهصورت مرحلهبهمرحله در قالب یک نقشه و مسیر راه میتوانید استراتژی بازاریابی محتوایی خودتان را در یک نگاه ترسیم و بازنگری نمایید
سرفصلهای وبینار
- معرفی بوم مدل بازاریابی محتوایی
- مزایای اصلی استفاده از بوم مدل بازاریابی محتوایی
- اجزای اصلی بوم مدل بازاریابی محتوایی
بخش اول : استراتژی محتوا
- مشخص کردن اهداف و ارزش های محتوایی
- شناخت مخاطبان بازار هدف
- مشخص کردن نقشه سفرمشتری
بخش دوم: تولید محتوا
- ایجاد تقویم تولید محتوا
- خلق و ایجاد محتوای ارزشمند
- سیستم مدیریت محتوا
بخش سوم: بازاریابی محتوا
- انتشار(توزیع) محتوا در کانال های بازاریابی
- تبلیغ(ترفیع) محتوا در بستر مناسب
- آنالیز محتوا
مخاطبین وبینار
- صاحبان مشاغل و کسبوکار
- استراتژیست های محتوا
- تولید کنندگان محتوا
- بازاریابان محتوایی
- مدیر مارکتینگ
- مدیر دیجیتال مارکتینگ
- کارشناسان محتوا
- مدیر محتوا
- مدیر SEO