وبینار کامل معرفی بوم مدل بازاریابی محتوایی

بوم مدل بازاریابی محتوایی به‌عنوان یک استراتژی جامع در بازاریابی، به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبان خود، روابط محترمانه و طولانی‌مدت با آن‌ها برقرار کنند. این رویکرد در طول زمان به تأثیر مثبتی بر روی افزایش ترافیک وبسایت، افزایش برندسازی سازمان، افزایش نفوذ در بازار و افزایش فروش منجر می‌شود.

در این وبینار آموزشی به معرفی بوم مدل بازاریابی محتوایی پرداخته می‌شود که به‌صورت مرحله‌به‌مرحله در قالب یک نقشه و مسیر راه می‌توانید استراتژی بازاریابی محتوایی خودتان را در یک نگاه ترسیم و بازنگری نمایید


سرفصل‌های وبینار
  • معرفی بوم مدل بازاریابی محتوایی
  • مزایای اصلی استفاده از بوم مدل بازاریابی محتوایی
  • اجزای اصلی بوم مدل بازاریابی محتوایی

بخش اول : استراتژی محتوا

  • مشخص کردن اهداف و ارزش های محتوایی
  • شناخت مخاطبان بازار هدف
  • مشخص کردن نقشه سفرمشتری

بخش دوم: تولید محتوا

  • ایجاد تقویم تولید محتوا
  • خلق و ایجاد محتوای ارزشمند
  • سیستم مدیریت محتوا

بخش سوم: بازاریابی محتوا

  • انتشار(توزیع) محتوا در کانال های بازاریابی
  • تبلیغ(ترفیع) محتوا در بستر مناسب
  • آنالیز محتوا

مخاطبین وبینار
  • صاحبان مشاغل و کسب‌وکار
  • استراتژیست های محتوا
  • تولید کنندگان محتوا
  • بازاریابان محتوایی
  • مدیر مارکتینگ
  • مدیر دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناسان محتوا
  • مدیر محتوا
  • مدیر SEO

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا