دانلود قالب پرسونای مخاطب
همهی مشتریان شما، نیازهای یکسانی ندارند و قالب پرسونای مخاطب کمک میکند این تفاوت در نیازها را بهخوبی درک کنید. طراحی پرسونا میتواند بر اساس گفتوگو با مشتریان و جمعآوری دادههای مختلف جمعیتشناختی و روانشناختی اتفاق بیفتد. طراحی پرسونای مخاطب به ایدههای شما جهت میدهد و در نهایت به ساختن یک تجربهی کاربری خوب کمک زیادی میکند.
قالب پرسونای مخاطب برای پیشرفت و بهبود کسبوکار بسیار ضروری است، چرا که با طراحی آن اطلاعات خوبی از رفتار کاربران، هدف جستوجوهایشان و کالاها یا خدماتی که به دنبال آن هستند به دست میآورید. شما از این طریق میتوانید تمرکز بیشتری روی بهبود تجربهی کاربری و خدماترسانی خود داشته باشید.
منبع معتبر مورد استفاده: هاب اسپات
- «مشتریان برای شما، محصولات یا خدماتتان اهمیتی قائل نیستند، آنان به خود، خواستهها و نیازهایشان اهمیت میدهند».
پیشنهاد میکنم برای درک بهتر پرسونای مخاطب به پادکست فانوس محتوا با موضوع شناخت مخاطب بازار هدف گوش کنید
دانلود قالب پرسونای مخاطب
محمد مهاجر
مطالب مرتبط
جستجو
دستهها
- ابزارهای محتوایی
- استراتژی محتوا
- استراتژی های بازاریابی محتوایی
- استراتژیست محتوا
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی محتوایی
- پادکست فانوس محتوا
- پادکست های محتوایی
- تجربه های محتوایی
- تمپلیت ها
- تولید محتوا
- چک لیست ها
- دانلودها
- دیجیتال مارکتینگ
- رژیم های محتوایی
- کتاب ها
- کسب و کار
- مجله بازاریابی محتوایی
- مقالات محتوایی
- نقشه سفر مشتری