تولید محتوای راه حل محور

پادکست تولید محتوای راه حل محور



یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار و همچنین تولید کنندگان محتوا این است که چرا محتوای که تولید می کنیم اثرگذار نیست و آن طوری که فکر می کردیم تاثیر نداشته است.

در پاسخ باید اینطور بیان کنم که تولید محتوا مخصوص مشتریان شماست نه کالا و خدمات و محصولات شما.

در اکثر مشاهداتی که در تولید محتوای کسب و کارهای مختلف دارم فقط میبنم در مورد محصولات و خداماتشان تولید محتوا می کنند،بدون این که در نظر بگیرید دغدغه و مشکل اصلی مشتریان و خریدارانشان چه چیزی هست؟

یک جمله معروفی در بازاریابی از ست گودین  هست که میگه  مردم مته نمی خرند اونها مد نظرشان سوراخ روی دیوار هست.
اگر اینطور نگاه کنیم شاید بتوانیم بجای مته چیزهای که به مشتری عرضه کنیم البته این یک مثال هست.

خودتون را جای مشتری بگذارید و از منظر اونها تولیدمحتوا کنید که در نهایت باید محتوای شما پاسخ نیازها و خواسته های اونها را از طریق محصول و خدمات شما برطرف کنه.


من اسم این نوع تولید محتوا را میزارم تولید محتوای راه حل محور


محتواهای شما باید به سوالات مشتریان که در ذهنشون هم هست پاسخ بدهد. گاهی مشتری مساله و مشکلش را مطرح نمی کند اما شما باید بتوانید با شیوهای مختلف به این مسائل پاسخ دهید .

می توانید یک ویدئو تولید کنید و یا یک پادکست (فایل صوتی)مثل همین محتوا درست کنید و یا اینکه مطلب یا مقاله ای بنوسید.

هر کاری که می کنید انجام دهید تا خیال مشتری را از بابت حل مشکلش راحت کنید تا بتواند به شما و کسب و کار شما اعتماد کند.

تولید محتوای راه حل محور باعث می شود مشتریان بهتر به شما اعتماد کنند و از محصولات و خدمات شما بدون دغدغه استفاده نمایند.

توصیه راهبردی برای تولید محتوای راه حل محور


شما فروشنده راه حل به مشتریان هستید مثلا اگر فروشنده فرش هستید محصول اصلی شما زیبایی و هنر هست که به مشتریان خود می فروشید

خوشحال میشوم نظرات شما را در مورد این محتوای آموزشی بدونم.