دوره استراتژی محتوا


 دوره استراتژی محتوا


اگر می‌خواهید در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت کنید و برای شروع کار بسیار هیجان زده هستید، باید بگوییم این مسئله امری بسیار عالی است اما باید بدانید قبل از این که شروع به تولید محتوا کنید ابتدا باید روی استراتژی محتوا وقت بگذارید تا بتوانید به نتیجه خوبی برسید. دوره استراتژی محتوا  به شما کمک خواهد کرد که بتوانید برای محتوای خود استراتژی مناسبی تهیه کنید.


دوره استراتژی محتوا: یک قطب نما ایست که بدون آن، به راحتی مسیرتان را در این بازار شلوغی محتواگم می کنید!

تولید محتوای با کیفیت، ارزشمند است. اما تا زمانی که نتوانید با محتوا، رفتار مخاطبان را در راستای اهداف کسب و کارتان تحت تاثیر قرار دهید تلاش های شما اثربخش نخواهد بود. و اینجاست که مشکل ایجاد میشود!

دوره استراتژی محتوا


ساختن یک استراتژی محتوا باعث می شود تا شما بتوانید با تمرکز بر تولید محتوایی بیشتر و با کیفیت، رشد را رونق بخشید و نتیجه‌ای مضاعف را از کار خود ببینید. ارائه محتوایی مناسب به مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا مشتریان مدام به دنبال یافتن محتوای جذاب و آموزنده هستند. یکی از بزرگترین مزایایی که استفاده از دوره استراتژی محتوا این است که شما می‌تواند راهکارها و روش هایی را به سازمان‌ها و تیم‌ها ارائه دهد،  که باعث بهبود رتبه سئو در موتورهای جستجو است.


سوالات مهمی که  بخاطر آن این دوره استراتژی محتوا  را طراحی کردم

1-چرا  این دوره آموزشی را طراحی کردم؟

  • محصولی که بیش از هر زمان دیگر مورد نیاز تولید کنندگان محتواست
  • کاهش هزینه های مالی و زمانی و افزایش عملکرد تیم تولید محتوا
  • یک سند جامع راهبردی و کاربردی برای بازاریابان و کسب و کارها
  • بتونیم خودمون این کار را انجام بدیم و برون سپاری نکنیم
  • ساختار یکپارچه و تجمیع منابع برای پیروزی در جنگ رقابت
  • پرهیز از سلیقه ای عمل کردن و داشتن یک زبان مشترک
  • انتقال تجربه مبتنی بر کار عملی نه تئوری
  • محصولی مبتنی بر تجربه محور تا آموزش محور

2-تفاوت این دوره آموزشی با دیگر آموزش های موجود در چیه؟

  • بررسی جامع بیش از ده محصول و خروجی کسب و کار داخلی و خارجی
  • رسیدگی به شکاف های محتوایی که مطرح نشده
  • طراحی با متدد کاملا ایرانی و پرهیز از مباحث تئوری
  • قابلیت عملیاتی و اجرا بلافاصله بعد از هر مرحله
  • همراه بودن ابزارهای مورد نیاز هر مرحله
  • ارائه راهکارها و تکنیک های مناسب هر مرحله

3- این دوره مناسب چه کسانی هست؟

  • مناسب تولید کنندگان محتوا
  • بازاریابان محتوایی
  • مدیران کسب و کار
  • استراتژیست های محتوا
  • دیجیتال مارکترها
  • مشاوران و طراحان بازاریابی دیجیتال

4- چرا باید از این درس نامه استفاده کنم؟

  • خرید زمان جهت رشد حداکثری در حوزه بازاریابی محتوایی
  • یادگیری طراحی و تدوین سند استراتژی محتوا در سازمان
  • صرفه جویی در منابع مالی
  • داشتن یک برنامه مرحله به مرحله اجرایی
  • گرفتن خروجی مطللوب در حوزه بازاریابی محتوایی

5- دستاورد من بعد از شرکت در این دوره آموزشی چی هست؟

  • سند استراتژی محتوای خودم و یا دیگران را تدوین میکنم
  • یادگیری یه مهارت مورد نیاز که هم واجبه و هم لازمه
  • پیچ کسب و کارمون دست خودمونه
  • بهرگیری از فرصت ها و منابع محتوایی

6-مبلغ شرکت در این دوره آموزشی چقدر هست؟

  • 88 هزار تومان

7-مدرس این دوره کی هست؟

  • محمد مهاجر استراتژیست محتوا
  • مدیر مسئول مجله بازاریابی محتوایی


8- شرایط شرکت در دوره استراتژی محتوا

  • آشنا به تولید محتوا
  • علاقه مند به بازاریابی محتوا
  • تا حدودی آشنا با دیجیتال مارکتینگ