دانلود قالب استراتژی بازاریابی محتوا
استراتژی بازاریابی محتوا یعنی برنامهریزی محتوایی برای یک مجموعه؛ براساس اهداف تجاری کسبوکار، اهداف بازاریابی محتوایی و جامعهی مخاطبین.
از همین تعریف میشود فهمید که استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوایی با همدیگر تفاوت دارند. تقریبا هیچکدام از منابع فارسی فرقی بین این دو قائل نمیشوند. البته بعضی سایتهای خارجی هم این اشتباه را مرتکب شدهاند و اتفاقا فکر میکنم ترجمهی مستقیم از همین سایتهای خارجیست که منابع فارسی را هم به اشتباه انداخته.
اما در هر صورت، تفاوت قائل نشدن بین استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوایی یک اشتباه است.
دانلود قالب استراتژی بازاریابی محتوا
محمد مهاجر
محمد مهاجر هستم استراتژیست محتوا .
عاشق مطالعه، تحقیق و پژوهش درحوزه بازاریابی محتوا هستم و کمک میکنم تا کسب و کارها مسیر رشد و توسعه لازم را برای رسیدن بازار هدفشان را به خوبی طی کنند.
مطالب مرتبط
جستجو
دستهها
- ابزارهای محتوایی
- استراتژی محتوا
- استراتژی های بازاریابی محتوایی
- استراتژیست محتوا
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی محتوایی
- پادکست فانوس محتوا
- پادکست های محتوایی
- تجربه های محتوایی
- تمپلیت ها
- تولید محتوا
- چک لیست ها
- دانلودها
- دیجیتال مارکتینگ
- رژیم های محتوایی
- کتاب ها
- کسب و کار
- مجله بازاریابی محتوایی
- مقالات محتوایی
- نقشه سفر مشتری